Kto może skorzystać z oferty pomocy zdalnej?
Z pomocy zdalnej mogą skorzystać wszyscy Klienci, którzy mają trudności w obsługą oprogramowania systemowego, a ich komputer jest podłączony do sieci. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują natychmiastowej pomocy i nie mogą czekać na przyjazd naszego technika na miejsce.
Jak wygląda przebieg usługi?
Przed przystąpieniem do realizacji usługi, prosimy o pobranie i uruchomienie aplikacji, która pozwoli naszym technikom na nawiązanie połączenia z Państwa urządzeniem. Po uzyskaniu identyfikatora oraz hasła do logowania, prosimy o kontakt telefoniczny, po którym będziemy mogli zająć się rozwiązaniem problemu
Czy pomoc zdalna jest bezpieczna?
Aplikacja, którą pobierzecie Państwo na dysk jest całkowicie bezpieczna, a wygenerowane hasło jest jednorazowe. To oznacza, że po pozytywnym rozwiązaniu usterki, nawiązanie ponownego połączenia z Państwa komputerem bez wydania nowego klucza jest niemożliwe.
Ponadto, wszystkie operacje wykonywane są na bieżąco, dlatego na ekranie swojego monitora mogą Państwo śledzić cały przebieg realizacji zlecenia.