Rozwiązania IT
dla Ciebie
wiecej
Elastyczna OFERTA
usług IT
wiecej
Rozwiązania IT
dla Ciebie
wiecej
Elastyczna OFERTA
usług IT
wiecej


FAQ: Częste pytania


Kto może skorzystać z oferty pomocy zdalnej?

Z pomocy zdalnej mogą skorzystać wszyscy Klienci, którzy mają trudności w obsługą oprogramowania systemowego, a ich komputer jest podłączony do sieci. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują natychmiastowej pomocy i nie mogą czekać na przyjazd naszego technika na miejsce.

Jak wygląda przebieg usługi?

Przed przystąpieniem do realizacji usługi, prosimy o pobranie i uruchomienie aplikacji, która pozwoli naszym technikom na nawiązanie połączenia z Państwa urządzeniem. Po uzyskaniu identyfikatora oraz hasła do logowania, prosimy o kontakt telefoniczny, po którym będziemy mogli zająć się rozwiązaniem problemu

Czy pomoc zdalna jest bezpieczna?

Aplikacja, którą pobierzecie Państwo na dysk jest całkowicie bezpieczna, a wygenerowane hasło jest jednorazowe. To oznacza, że po pozytywnym rozwiązaniu usterki, nawiązanie ponownego połączenia z Państwa komputerem bez wydania nowego klucza jest niemożliwe.

Ponadto, wszystkie operacje wykonywane są na bieżąco, dlatego na ekranie swojego monitora mogą Państwo śledzić cały przebieg realizacji zlecenia.

Strona exerit.pl używa plików cookies, aby ułatwić Tobie Użytkowniku korzystanie z serwisu exerit.pl oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać plikami cookies zmieniając ustawienia przeglądarki.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na używanie cookies przez serwis exerit.pl. [Dowiedz się więcej]
X